Často kladené otázky

Kedy si môžem tovar objednať ?

Tovar je možné objednávať počas celého dňa s výnimkou telefonických objednávok, ktoré príjimame v čase od 9:00 do 17:00

Je nutné sa zaregistrovať?

Tovar si môžete zakúpiť aj bez nutnosti registrácie vyplnením osobných údajov a adresy doručenia. Ak chcete v našom internetovom obchode nakupovať častejšie, odporúčame Vám zaregistrovať sa. Pri jednorázovom nákupe strácate možnosť sledovať stav Vašej objednávky a uplatnenia vernostných zliav.

Ako si mám byť istý, že ste zaregistrovali môj nákup cez internet?

Po dokončení objednávky cez internetovú stránku GOGA.sk Vám bude na Vami zadanú e-mailovú adresu automaticky zaslaná kópia objednávky.

Aký sortiment ponúkate?

Klienti si môžu vybrať z viac ako 10 000 produktov zatriedených do viacerých kategórií. Ponúkame nápoje, potraviny, ovocie a zeleninu, drogériu a čistiace prostriedky, pomôcky pre domácnosť, krmivo pre domácich „miláčikov“...

Kedy mi tovar doveziete?

Vo Vami určenom pracovnom dni - pre objednávky prijaté v pracovný deň do 10:00 už v deň objednania tovaru, v ostatných prípadoch nasledujúci pracovný deň, v ktorom bola objednávka uskutočnená.
Donášku realizujeme v čase od 09:00 do 18:00.
Po dohode so zákazníckym centrom je možný dovoz aj v iných časových intervaloch.

Je vzdialenosť donášky nejako obmedzená?

Donášku nákupov realizujeme v rámci Bratislavy a blízkeho okolia. V prípade záujmu vieme tovar poslať prostredníctvom kuriéra, cez službu Zásielkovňa alebo aj poštou. Detailné informácie o oblastiach rozvozu nájdete v časti "Mapa donášky". Nerozvážame na miesta, kam by ste to potrebovali? Neváhajte nás kontaktovať. Po individuálnej dohode so zákazníckym centrom je možný dovoz aj do iných lokalít.

Môžem si dať doručiť nákup aj o 5 dní?

Áno, nákup Vám bude doručený v dohodnutý deň.

Ako a kedy môžem za tovar zaplatiť?
 

  • v hotovosti pri prevzatí tovaru
  • prevodom na účet Goga.sk
    - číslo účtu 4090060418 / 3100 (VOLKSBANK Slovensko, a.s.)
  • vkladom na účet Goga.sk
    - číslo účtu 4090060418 / 3100 (VOLKSBANK Slovensko, a.s.)

Koľko stojí donáška? Koľko zaplatím za celú objednávku?

Donáška je spoplatnená podľa platného cenníka v závislosti od lokality doručenia. Kupujúci uhrádza celkovú cenu objednávky uvedenú v elektronickej objednávke, na faktúre a príjmovom pokladničnom doklade.

Ako mi dáte vedieť, že ste mi doniesli môj nákup?

Pred samotným doručením objednávky Vás kontaktuje kuriér, na kontaktné číslo uvedené v objednávke.

Čo s objednaným nákupom, ak musím súrne odísť preč a nikto nebude doma?

Kontaktujte nás prosím s dostatočným predstihom prostredníctvom telefónu a dohodneme najbližšiu možnú donášku. Prebratím objednávky môže kupujúci poveriť aj inú osobu. V prípade, že objednávku nebude možné doručiť z dôvodu na strane kupujúceho, je kupujúci povinný odobrať tovar v sídle GOGA.sk alebo zaplatiť poplatok za opätovné doručenie 5 €.

Bude tovar čerstvý?

Služba GOGA.sk používa na rozvoz tovaru autá s chladiacimi boxmi, na zachovanie kvality a integrity tovaru.

Je možné objednávku stornovať?

Odoslanú objednávku je možné zo strany kupujúceho stornovať najneskôr deň pred dátumom dodania a to zaslaním emailu na adresu: storno@goga.sk s uvedením čísla objednávky. Objednávku nie je možné zo strany kupujúceho stornovať v deň určený kupujúcim ako deň dodania. Takouto objednávkou je kupujúci v zmysle obchodných podmienok viazaný.

Čo sa stane, ak zaplatím celú sumu objednávky prevodom na Váš účet a niektoré tovary mi nedodáte?

Pokiaľ z objektívnych príčin nebolo možné zabezpečiť požadovaný tovar, hodnota nedodaného tovaru Vám bude odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Po dohode s našim zákazníckym centrom bude predmetná čiastka:

  • vyplatená v hotovosti osobe preberajúcej tovar voči identifikácii OP a podpisu dobropisu
    alebo
  • poukázaná na Váš účet najneskôr do 10 kalendárnych dní od termínu dodania objednávky
    alebo
  • ponechaná na účte GOGA.sk pre nákup ďalších položiek